Metodyka zakupów w naszym sklepie została tak dobrana aby przebiegały one w sposób prosty, szybki i przede wszystkim profesjonalny. Cały proces został maksymalnie uproszczony zachowując przy tym wszystkie funkcje nowoczesnego sklepu internetowego. Poniżej znajdują się zrzuty ekranów ilustrujące poszczególne kroki niezbędne do dokonania zakupu. Zamówienie można również złożyć przez telefon (42 211 49 58 lub 516 193 259) lub drogą mailową (biuro@zyjlatwiej.pl).

  1. Po wejściu w konkretną kategorię produktów wyświetla się lista produktów. Można zawęzić wybór do konkretnej podkategorii produktów. Już na tym etapie istnieje możliwość dodania produktu do koszyka. W górnej części okna mamy możliwość sortowania listy produktów ora zmiany rodzaju widoku (widok listy, bądź widok miniatur produktów).
  2. Klikając na zdjęcie lub nazwę produktu system przenosi nas do strony produktu, która zawiera jego pełną specyfikację.
  3. Dodając produkt do koszyka pojawia się okienko potwierdzające wybór. Z poziomu tego okna mamy możliwość bezpośredniego przejścia do koszyka (w celu złożenia zamówienia) lub kontynuowania zakupów.
  4. W każdym momencie istnieje możliwość przejścia do koszyka. W koszyku możliwe jest usunięcie produktu oraz zmienę ilości zamawianego towaru. Istnieje możliwość powrotu do zakupów. Dokonanie zakupów możliwe jest w 3 krokach, znajdujących się na jednej stronie.
  5. W kolejnym kroku koszyka należy podać swoje dane. Użytkownik, który nie posiada konta w sklepie może je teraz utworzyć. Proces należy rozpocząć od podania adresu e-mail. Jeśli klient posiada już konto w sklepie proszony jest o zalogowanie się. Użytkownikowi, który był zalogowany przed przejściem do koszyka, dane wypełniają się automatycznie i krok wpisywania danych jest pomijany. Dostępna jest również opcja szybkich zakupów bez rejestracji. Po prostu wpisujemy swoje dane w odpowiednie pola (w sekcji SZYBKIE ZAKUPY) i przechodzimy do kolejnego kroku.
  6. Następnie należy podać dane adresowe. Na tym etapie istnieje również możliwość podania danych do faktury VAT oraz innego adresu do wysyłki (w przypadku gdy zalogowany użytkownik dokonuje zakupu i chce aby adres wysyłki był inny niż podany podczas rejestracji). Na ekranie tym umioeszczono dodatkowe pole do wpisania ewentualnych uwag do zamówienia.
  7. Teraz następuje wybór rodzaju przesyłki. Dostępne opcje są zależne od zamawianych produktów. Aby było możliwe przejście do kolejnego etapu koniecznym i niezbędnym elementem jest akceptacja regulaminu sklepu oraz warunków zwrotu produktów.
  8. Płatność możliwa jest w przypadku zaakceptowania regulaminów. Wybór metody płatności: płatność przy odbiorze zamówienia, płatność przelewem oraz opcja szybkich i bezpiecznych płatności online za pomocą serwisu PayU. Dostępne metody zależą od wybranego sposobu dostawy produktów.
  9. Ostatni krok składania zamówienia zawiera podsumowanie. Pokazuje między innymi kwotę zamówienia. Zawartość tego ekranu jest zależna od wybranej metody płatności. W przypadku wybrania płatności za pośrednictwem PayU następuje przekierowanie na strony tego serwisu i żadne informacje z tego kroku (poza potwierdzeniem lub odrzuceniem płatności) nie są przesyłane do sklepu.
  10. Po złożeniu zamówienia wyświetlany jest ekran potwierdzenia zamówienia oraz wysłany zostaje e-mail potwierdzający zakup. W przypadku wybrania opcji przedpłaty podane zostają dane do przelewu.